menu
× SZKOLENIA KALENDARZ TRENERZY O NAS AKTUALNOŚCI ZAUFALI NAM KONTAKT

Marketing / social media

+

Marketing


W ogromnej ilości ofert konkurencji odpowieni marketing jest na wage złota. Budując strategie marketingowe należy podjąć ogromną ilośc decyzji, dotyczacych odpowiedniej grupy docelowej, doboru komunikacji, kanałów offline i online, podziału budżetu, pomiaru efektów. Dobre decyzje pozwolą na wyróżnienie oferty Twojej firmy na tle innych. Dowiedz się jak zaprojektować i wdrożyć odpowiednie strategie marketingowe, wspierające aktualne działania Twojej firmy i budujące pozytywny wizerunek na rynku.


Social Media


Dzisiejsze rozwiązania w przestrzeni online, oferują ogromną ilośc narzędzi, umożliwiających pozyskanie klienta, budowę pozytywnego wizerunku, prezentację nowego produktu lub nawiązanie relacji z odbiorcą.repliche orologi Odpowiednie wykorzystanie kanałów social media, zmniejsza koszty działań marketingowych, pozwala na dokładny pomiar kampanii oraz efektywnie wspiera tradycyjny offline marketing. Szkolenie dla firm, które cenią aktywności zgodne z najnowszymi trendami, racjonalne i mierzalne dzielenie budżetów marketingowych oraz efektywne i trwałe nawiązywanie relacji z klientem.


Strategie komunikacji wewnętrznej - integracja pracowników, platformy informacyjne, treści angażujące - employer branding


Każde działanie, aktywność, kampanię, promocję, tworzą ludzie. Zgrany zespól to podstawa efektywnych działań firmy. Na szkoleniu dowiesz się, jak integrować poszczególne podzespoły ludzi oraz całą firmę, budując tym samym zaufanie oraz przywiązanie do pracodawcy i marki. Odpowiednie zabiegi komunikacji wewnętrznej, pozwolą Ci zbudować zgrany zespół ludzi wzajemnie wspierających siebie oraz posiadający wspólne cele.


Kreatywne Pisanie - tworzenie według zasad SEO


Bez względu na branże, produkt i pomysł, to słowa motywują ludzi do działania. Na przyciągnięcie uwagi odbiorcy mamy przeciętnie 8 sekund. To oznacza, że każde słowo jest na wagę złota. Szkolenie nauczy Twoich pracowników, maksymalnie wykorzystać potencjał tekstu - hasła, claimu, krótkiej informacji prasowej, notki, posta. Naucz się jak pozyskac zaufanie grupy docelowej, ciekawą i kreatywnoą treścią reklamową.