menu
× SZKOLENIA KALENDARZ TRENERZY O NAS AKTUALNOŚCI ZAUFALI NAM KONTAKT
Zapisz się na szkolenie

Organizacja

  • Termin szkolenia: 23-24 sierpnia br.
  • Miejsce szkolenia: Warszawa.
  • Czas trwania: 2 dni (14 godzin dydaktycznych)
  • Rozpoczęcie szkolenia: 9:00
  • Lunch: 13:00
  • Zakończenia szkolenia: 16:00
  • Grupa szkoleniowa: maksymalnie 12 osób.

W cenę szkolenia otwartego wliczone są:

  • Sala szkoleniowa,
  • Trener,
  • Catering: przerwy kawowe, lunch.
  • Wszystkie materiały, ćwiczenia i narzędzia wykorzystywane w trakcie zajęć,
  • Certyfikaty ukończenia warsztatu.
 

Cena szkolenia: 890 zł + 23% VAT /os.

 

Techniki sprzedaży i budowania relacji z klinetem

+

Do kogo kierowany jest warsztat

Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób, które mają kontakt bezpośredni z klientami przy sprzedaży produktów i usług. Szkolenie pozwoli rozwinąć uczestnikom umiejętności skutecznej sprzedaży, negocjacji i budowania trwałych relacji z klientem. Szkolenie pozwoli uczestnikom lepiej funkcjonować w realiach biznesowych.

 

Uczestnicy dowiedzą się

  • Jakie są najskuteczniejsze techniki sprzedaży, które pozwalają wygrać rozmowę z klientem.
  • Jak prawidłowo prezentować produkt oraz cenę.
  • Jakie są motywu zakupu i jak wykorzystać tą informację w sprzedaży.
  • Jakie są efektywne techniki negocjacji w sprzedaży i jak je stosować.
  • W jaki sposób zarządzać emocjami swoimi i rozmówcy.
  • W jaki sposób mówić i porównywać się z konkurencją.
  • Jak reagować na zastrzeżenia klienta w stosunku do produktu czy firmy.

 

Metody szkoleniowe

  • Elementy coachingu
  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Dyskusje - brainstorming
  • Studia przypadków - case study
  • Analiza zachowań

 

Techniki sprzedaży i negocjacji w biznesie

1. Analiza transakcyjna Erica Berne’a – podstawowe narzędzie negocjacji.

  • Zagadnienia związane z teorią gier Erica Berne’a.
  • Narzędzie, które uczy najwłaściwszej postawy w negocjacjach oraz uczy kontrolować emocje.

Moduł prowadzony w formie case study (analizy przypadków).

 

2. Motywy zakupu.

Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje:

  • Prestiż,
  • Bezpieczeństwo,
  • Komfort,
  • Jakość/standard,
  • Cena,
  • Wygoda,

Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu. Uczestnicy dostaną gotowy „bank” pytań, który pozwoli szybko odkryć motywy zakupu.

 

3. Prezentacja firmy i produktu.

  • Jak dbać o wizerunek firmy i budować jej autorytet?
  • Czym różni się cecha, zaleta i korzyść?
  • Czasowniki korzyści.
  • Jak odpowiednio zaprezentować produkt w oparciu o motyw zakupu?
  • Używanie metafor do opowiadania o produkcie.

Moduł prowadzony w formie interaktywnej, ćwiczeń, dyskusji „brainstorming”.

 

4. Jak komunikować i negocjować cenę.

  • Tryb warunkowy,
  • Brak wartościowania- operowanie na faktach i logice,
  • Mowa ciała w negocjacjach,
  • Techniki negocjacyjne.

Moduł prowadzony w formie scenek.

 

5. Metaprogramy - typologia klientów i komunikacja z jej uwzględnieniem.

Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według:

  • Autorytetu wewnętrznego, autorytetu zewnętrznego,
  • Podobieństw i różnic,
  • Celi do osiągnięcia, problemów do uniknięcia,
  • Egoizmu lub altruizmu,
  • Usposobienia – reagowania lub aktywnego działania.

Moduł prowadzony w formie gry stymulacyjnej.

 

6. Jak reagować na zastrzeżenia klienta w stosunku do produktu oraz firmy?

Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według:

  • Źródła i rodzaje zastrzeżeń,
  • Możliwe obiekcje klientów w negocjacjach. Analiza problemu,
  • 10 sposobów na radzenie sobie z zastrzeżeniami,
  • Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych typów klientów,
  • Komunikowanie się w negocjacjach – argumentacja dostosowana do drugiej strony.

Moduł prowadzone w formie scenek, ćwiczeń w grupie.

Trener

Łukasz Kaca
Łukasz Kaca
CEO True Flow/ Ekspert ds. Perswazji, Negocjacji i Odczytu Ludzi/ Trener
Czytaj więcej